reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Hajduch

Ján Hajduch

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chce sa naučiť písať aj pozitívne. Zatiaľ mu to nejak nevychádza... Zoznam autorových rubrík:  VedomieBezvedomiePozitívnoFotoDo osieho hniezdaNezaradené

reklama

Vedomie

Obhajcovia interupcií = obhajcovia fašizmu!

Ján Hajduch

Obhajcovia interupcií = obhajcovia fašizmu!

Veľakrát som čítal ako hlavný argument interupcií (vraždenia nenarodených detí), že čo keď sa dieťa narodí postihnuté. Každý kto používa tento argument spadá na úroveň Adolfa Hitlera a jeho poskokov, ktorí chceli, aby ľudia boli dokonalí.

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 030x
  • 118
Sexuálna výchova na školách

Ján Hajduch

Sexuálna výchova na školách

Som prinútený reagovať na svinstvá, ktoré som si práve prečítal na internete.

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 740x
  • 27
Ďakujem ti Bože . . .

Ján Hajduch

Ďakujem ti Bože . . .

Celý týždeň som poctivo makal, tak ako asi väčšina z Vás. Ku koncu týždňa mi z toho už začínalo prebíjať v hlave.

  • 10. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 102x
  • 5
Úsmev na sviatok sv. Mikuláša

Ján Hajduch

Úsmev na sviatok sv. Mikuláša

Je predvečer dňa sv. Mikuláša. Nie, dnes ma nechytá zase depresia. Veselo si počúvam Virgin Black a ich depresívne melódie ma napĺňajú optimizmom, že zajtra bude lepšie.

  • 5. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 254x
  • 1
Cynik

Ján Hajduch

Cynik

Bol som na pohrebe. Vôbec sa mi tam nechcelo ísť, lebo som mal dosť roboty. Nakoniec som sa tam nejako došmatlal a spomenul som si že mám niesť truhlu, zomrel totiž sused.

  • 29. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 885x
  • 0
reklama
Dnešná lenivosť

Ján Hajduch

Dnešná lenivosť

Čo som dnes zažil?

  • 29. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 739x
  • 1
O zuboch a o inom

Ján Hajduch

O zuboch a o inom

Dnes bol haluzný deň. Haluzný spôsobom, ktorý nie celkom chápem, ale v mojom vnímaní bol haluzný. Hneď ráno som bol u zubára na každoročnej prehliadke.

  • 29. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 784x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu