reklama

Žena - obeť vlastnej hlúposti?

Áno, ženy, myslím to vážne a každá z vás by si to mala prečítať!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (145)

Keby na Zem prišiel nejaký ufón a snažil sa spraviť si mienku o ženách z médií, mali by sme sa za čo hanbiť. Prišiel by na to, že ženy sú hlavne prostitútky a radodajky, ktoré idú hlavne po peniazoch. Možno by našiel aj zopár výnimiek, ale boli by to hlavne tie neprístupné "emancipované", "bojujúce" za akože práva žien.

Ženy sú večne nespokojné zo svojim postavením v spoločnosti. Cítia sa ako otroci pre mužov, ako stroje na rodenie detí, ako týrané obete manželstva. Cítia ale aj veľmi správne, že muži si ich prestávajú vážiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo si mám vážiť na obraze dnešnej ženy?

To že vleze do postele s každým, kto trochu lepšie vyzerá, kto má krásne fáro alebo plnú peňaženku?

Že strieda partnerov ako na bežiacom páse?

Že sa nestará o to ako si potomstvo zabezpečiť, ale ako sa ho zbaviť?

Že sa snaží žiť len pre seba a svoje rozkoše?

Ženy! Váš frustrujúci pohľad na váš život pramení z takéhoto života, lebo viete, že nikto si nemôže vážiť šľapku ani prostitútku. (Napriek tomu sa nám médiá snažia podsunúť akože sa to dá. (Hahahaha...Nikdy!!!)

Prečo sa to nesnažíte zmeniť? Ja verím tomu, že väčšina z vás nie je taká,ako som tu opísal. Ale prečo dovolíte, aby vás médiá opisovali neustále ako prostitútky a ženy na jednu noc? Prečo sa proti tomu nepostavíte?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem ako degeneratívne pôsobí tlak médií na dnešnú mládež. Mával som dozor v Pastoračnom centre, a čo tam mládež robila, mi bolo nepochopiteľné. Už v mladom veku si dievčatá sami seba nevážia, je im jedno, že chalan sa s nimi poteší a odkopne ich ako hračku, obchytanú a ošúchanú. Je mi ich ľúto, ale ako správne pubertiačky sú argumentom a ponaučeniam neprístupné, tak sa mi len smejú. A mne je do plaču. A im bude raz tiež, keď to budú robiť ich deti.

Ženy! Začnite si vážiť samé seba, majte k sebe úctu a správajte sa tak. Potom budeme mať k vám úctu aj my, muži, a nebudete iba nástrojom na ukojenie našich pudov a hormónov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takto vás nevidím ja, ale médiá. A mrzí ma že vám to je ľahostajné a neozvete sa proti tomu.

Ján Hajduch

Ján Hajduch

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chce sa naučiť písať aj pozitívne. Zatiaľ mu to nejak nevychádza... Zoznam autorových rubrík:  VedomieBezvedomiePozitívnoFotoDo osieho hniezdaNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu